Εργαλεία Χρήστη

Εργαλεία ιστότοπου


manual:payment

Τρόπος πληρωμής

Η πληρωμή της συνδρομής του MediSign γίνεται κάθε μήνα, μετά από ειδοποίηση που αποστέλλεται με email.

Διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής:

Το MediSign ΔΕΝ αποθηκεύει αριθμούς πιστωτικών καρτών.

Μπορείτε να διακόψετε τη συνδρομή σας όποτε το θελήσετε, λαμβάνοντας όλα τα δεδομένα που έχετε καταχωρήσει.

Πώς γίνεται η μηνιαία χρέωση

Το σύστημα θα σας χρεώνει ανά μήνα (με βάση την ημερομηνία εγγραφής σας) για τον προηγούμενο μήνα με βάση επιπλέον χρήστες και αποθηκευτικό χώρο την ημέρα αυτή. Δείτε λεπτομέρειες εδώ.

Σε κάθε ειδοποίηση αποστέλλεται email με link στη σελίδα που μπορείτε να κάνετε την πληρωμή. Κάνοντάς την πληρωμή, λαμβάνετε αυτόματα το σχετικό τιμολόγιο. Όλα τα τιμολόγια είναι πάντα διαθέσιμα στην επιλογή Ιστορικό πληρωμών.

Πρακτικά, η πληρωμή πρέπει να γίνει το αργότερο ένα μήνα από την πρώτη ειδοποίηση. Σε αντίθετη περίπτωση, ο λογαριασμός σας και όλα τα δεδομένα που έχετε καταχωρήσει διαγράφονται οριστικά.

Παράδειγμα

Ας υποθέσουμε ότι δημιουργήσατε το λογαριασμό σας στις 10 Μαΐου.

Ο πρώτος μήνας (10 Μαΐου έως 10 Ιουνίου) παρέχεται δωρεάν.

Έτσι, η πρώτη σας χρέωση θα γίνει στις 10 Ιουλίου και θα αφορά το διάστημα 10 Ιουνίου έως 10 Ιουλίου. Θα λάβετε ένα email που είναι η πρώτη ειδοποίηση για το μήνα αυτό.

Αν κάνετε την πληρωμή μέσα σε 5 ημέρες, δεν θα ειδοποιηθείτε ξανά για το μήνα αυτό.

Σε περίπτωση που δεν γίνει η πληρωμή, λαμβάνετε 4 ενημερωτικά email (ανά 5 ημέρες) για να κάνετε τη σχετική πληρωμή για όσο αυτή εκκρεμεί:

  • ενημέρωση 1 - στις 15 Ιουλίου (5 ημέρες μετά την πρώτη ειδοποίηση) - ο λογαριασμός σας λειτουργεί κανονικά
  • ενημέρωση 2 - στις 20 Ιουλίου (10 ημέρες μετά την πρώτη ειδοποίηση) - ο λογαριασμός σας λειτουργεί κανονικά
  • ενημέρωση 3 - στις 25 Ιουλίου (15 ημέρες μετά την πρώτη ειδοποίηση) - αδρανοποίηση λογαριασμού
  • ενημέρωση 4 - στις 30 Ιουλίου (20 ημέρες μετά την πρώτη ειδοποίηση) - :!: τελική ενημέρωση

Στο 3ο ενημερωτικό email, ο λογαριασμός σας μετατρέπεται σε κατάσταση “αναστολής” (suspended). Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε μεν να συνδεθείτε, αλλά οι μόνες σελίδες που λειτουργούν είναι

Tο 4ο ενημερωτικό email είναι το τελευταίο και σας ενημερώνει ότι αν δεν γίνει η σχετική πληρωμή το αργότερο ένα μήνα από την αρχική ειδοποίηση, δηλαδή στο παράδειγμα πριν τις 10 Αυγούστου, ο λογαριασμός σας και όλα τα δεδομένα που έχετε καταχωρήσει διαγράφονται οριστικά.

Σχετικά θέματα

manual/payment.txt · Τελευταία τροποποίηση: 2021/08/14 07:32 από Admin