Εργαλεία Χρήστη

Εργαλεία ιστότοπου


faq:troubleshooting-mydata

Τι να κάνω όταν η υπηρεσία myDATA δεν λειτουργεί

Η υπηρεσία myDATA της ΑΑΔΕ μπορεί (σε σπάνιες περιπτώσεις) να μην είναι διαθέσιμη είτε για λόγους συντήρησης του υπολογιστικού κέντρου ή για άλλους τεχνικούς λόγους.

Στην περίπτωση αυτή μπορείτε να εκδώσετε κανονικά τα παραστατικά σας με το MediSign και να τα δώσετε στον Πελάτη σας, αλλά θα είστε σε θέση να τα διαβιβάσετε μόλις αποκατασταθεί η λειτουργία της myDATA.

Οδηγίες βήμα προς βήμα

Όταν εκδίδετε ένα παραστατικό συνήθως επιλέγετε το κουμπί 1

Αν η υπηρεσία myDATA δεν είναι διαθέσιμη, θα πάρετε το ακόλουθο μήνυμα:

Αυτό σημαίνει ότι το παραστικό σας εκδόθηκε από το MediSign, άρα μπορείτε να το δώσετε στον Πελάτη σας, ωστόσο δεν διαβιβάστηκε στο myDATA.

Η διαβίβαση μπορεί να γίνει σε δεύτερο χρόνο, όταν η myDATA είναι και πάλι διαθέσιμη. Ακολουθούν οδηγίες.

Πώς θα βρω ποια παραστικά δεν διαβιβάστηκαν

Από το menu επιλέξτε

Λογιστήριο ⟶ Έλεγχος διαβίβασης στο myDATA

Στη συνέχεια ακολουθείστε τις οδηγίες:

Ακόμα πιο εύκολα:

Το MediSign ελέγχει αυτόματα ποιά παραστατικά δεν διαβιβάστηκαν στο myDATA (για οποιοδήποτε λόγο). Στην περίπτωση αυτή θα δείτε μήνυμα στην Αρχική Σελίδα:

Πατήστε το κουμπί “Δείτε αναλυτικά” και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Συνήθως θα έχετε μια λίστα με τα παραστατικά που δεν διαβιβάστηκαν, όπως αυτή:

Κάνετε click στον αριθμό του παραστατικού για να μεταφερθείτε στην οθόνη διαχείρισης του παραστατικού. Εκεί μπορείτε να το διαβιβάσετε, απλά πατώντας “Αποστολή στο myDATA”

faq/troubleshooting-mydata.txt · Τελευταία τροποποίηση: 2021/11/17 20:04 από Admin