Οι πιθανότερες εκδοχές είναι:
Το πιθανότερο που μπορεί να έχει συμβεί είναι το email που σας στείλαμε να βρίσκεται στο φάκελο “Ανεπιθύμητα” (Spam ή Junk folder). Ανάλογα με τον αλγόριθμο που χρησιμοποιεί ο πάροχος της υπηρεσίας email στην περίπτωσή σας, αυτό γίνεται για να σας προστατεύσει από ανεπιθύμητη αλληλογραφία.
Στην περίπτωση αυτή, ελέγξτε το φάκελο “Ανεπιθύμητα”, βρείτε το mail που σας στείλαμε, μαρκάρετέ το ως μη ανεπιθύμητο. Το mail θα μετακινηθεί στην Εισερχόμενη Αλληλογραφία σας (Inbox). Στη συνέχεια χρησιμοποιήστε το για να επιβεβαιώσετε την email διεύθυνσή σας και κατόπιν να συνδεθείτε με το παροδικό password που σας αποστείλαμε.
Για να αποφύγετε το να θεωρηθεί Spam κάποιο email που θα σας στείλουμε στο μέλλον, δείτε εδώ.
Μια άλλη εκδοχή είναι να χρησιμοποιήσατε μια άλλη (έγκυρη) email διεύθυνση, αλλά όχι τη δική σας. Για παράδειγμα, αντί για giannopoulos@gmail.com
χρησιμοποιήσατε εκ παραδρομής κάτι σαν ginnopoulos@gmail.com
.
Στην περίπτωση αυτή, επαναλάβετε την εγγραφή σας.